How to Make It as a Hollywood Stunt Driver

12 ott 2020
380 746 visualizzazioni

Do you think you have what it takes to be a stunt driver? We talked to some of the best drivers in the business, who have driven in movies like The Fast & Furious: Tokyo Drift and Dukes of Hazzard, and they gave us an insight into what it actually takes. Join Nolan as he takes a deep dive into the secret world of stunt driving and answers the question: is it impossible to become a stunt driver?
New to the Channel?
►Watch this: itworlds.info/down/PLFl907chpCa42gkh1oJxuJBN0cZ4YT1HT
We upload almost every day, subscribe so you don't miss out!
►Subscribe here: bit.ly/1JQ3qvO
Shop Donut Merch:
►www.donut.media/
Donut Media is at the center of digital media for the next generation of automotive and motorsports enthusiasts. We are drivers, drifters, and car enthusiasts who love to tell stories.

Commenti
  • Huge Thank You to Tanner and Dan for coming on the show!

    Donut MediaDonut MediaMese fa
    • Happy to do it my dudes, miss and love you all

      Dan BrockettDan BrockettMese fa
    • Tanner is my cousin 😂

      Osoup123Osoup123Mese fa
    • @Cyrus The Great Yup he's a true Gear Head pardon the Pun....COVID-19 made me available as a Stunt Man I can drive as well as Jump from High places had done Jumps from heights of 30 feet without cushions or padding and on one location i landed flat on my back.... Relevant of the reasons can't not say why, though , didn't get injured, got up an kept running

      Chasing AdventuresChasing AdventuresMese fa
    • You had something in your teeth the whole time. : ) just so you know.

      Thomas MoriartyThomas MoriartyMese fa
    • Nolan... either you were at the dentist or forgot to flick the salad out of your front tooth, just an observation.

      Jst ROMJst ROMMese fa
  • Step 1: Be a good driver Step 2: Be around movies Step 3: Be fuckin lucky as hell

    amicloudamicloud10 giorni fa
  • this vid is legit gonna help me cuz i wanna do it

    pew pew-_-pew pew-_-11 giorni fa
  • 2:19 fox?

    sara rosariosara rosario20 giorni fa
  • What if I a compete novice with little connections start? Proceeds to have a video chat with dan brocket and tanner foust.

    Porter WilsonPorter Wilson23 giorni fa
  • Take care rider...

    Urbano Jr. Pinto DetchosoUrbano Jr. Pinto Detchoso26 giorni fa
  • Reliable and humurous, the kind of resource I'm looking for!

    Make Money NowMake Money Now28 giorni fa
  • I've 100% always wanted to be a driver. This was a cool insight!

    ScuubZScuubZMese fa
  • Very informative

    jondough7777777jondough7777777Mese fa
  • I got hired as a pro driver for a storm chasing show. So many wavers. So few questions lol

    cody Jcody JMese fa
  • Better than Hollywood itworlds.info/round/lp6mY5SCftGOjIw/video

    Vusumuzi MahloboVusumuzi MahloboMese fa
  • Today it is mostly CGI anyway.

    Absolute LongplayAbsolute LongplayMese fa
  • Very interesting 👍 Cool video that I wasn't expecting to watch on ITworlds today 😄 That's actually Donut media to a tee... and it's a good thing

    Joshua StedfordJoshua StedfordMese fa
  • yo what the fuck is that V-shape Nolan?

    multipurposepaperboxmultipurposepaperboxMese fa
  • Wow Tanner Foust

    Alvin NamuagAlvin NamuagMese fa
  • You should do a up to speed on the jeep comanche

    Logan JohnsonLogan JohnsonMese fa
  • Damn. What a great video.

    Tehnub33Tehnub33Mese fa
  • I miss Hi/Low

    Drew PrinceDrew PrinceMese fa
  • Watch Saudi drifting and he os nothing to them

    SalmanSalmanMese fa
  • so basically both of these guys were just happen to be at the right place and time .. noted lol

    Merdod ZopyrusMerdod ZopyrusMese fa
  • heres the Jeep that Dan probably drove www.imcdb.org/vehicle_751154-Willys-MB--Jeep-.html

    Colin ChungColin ChungMese fa
  • To be fair, Officer Dan was always supposed to be a star, Hollywood just wasn't informed.

    3SGE3SGEMese fa
  • Ricky Bobby: hey, I wanna go fast?!

    IckessIckessMese fa
  • Wheres the new wheelhouse

    Antonio, Jose VienAntonio, Jose VienMese fa
  • Hey Nolan you had told about a scenario how to perform robbery as a getaway driver so make an episode on how to act when suddenly you are being chased by 2 SUVs carrying assassins armed with SMGs

    Farhaan ZameerFarhaan ZameerMese fa
  • “Almost no connections” seconds later “we talked to these professional stunt driver” lmfao what

    Braden AshmoreBraden AshmoreMese fa
  • Eh..U do realize there is a ''real school'' 4 this? but, I can get my ''cert'' here! oh cool !

    Fantasy Engineered.Fantasy Engineered.Mese fa
  • Most of their advice applies to normal jobs.

    Molalla MericaMolalla MericaMese fa
  • 6:05 lost me there

    Abdullah AlkhazalyAbdullah AlkhazalyMese fa
  • 0:43 not to hate, but when was there a car stunt on better call Saul?🤔

    Ben SheornBen SheornMese fa
  • can you do this with professional racing

    Jeremiah DavisJeremiah DavisMese fa
  • Haven't watched any Donut videos in maybe 3-4 months and Nolan got skinny! Looking good man!

    Ethan SEthan SMese fa
  • I have the same deftones flag as Dan! That’s a pretty cool coincidence lol

    Sea SaltSea SaltMese fa
  • Faust talking about getting along with people on set is fucking rich given the stories that have circulated. lol

    Neo_Bahamut_19Neo_Bahamut_19Mese fa
  • What happen to UP TO SPEED????

    Luis MoralesLuis MoralesMese fa
  • Hiiyaaaa

    Sebastian RoblesSebastian RoblesMese fa
  • Honestly this is great advice for any professional career. Being good to work with is often just as powerful as technical ability, not more. So, as Nolan would say, be kind! Also I want that white pony flag... Also I hope I’m at a periphery show with the donut guys in a parallel universe right now...

    Chris ParrishChris ParrishMese fa
  • The only ones of these I have are 4 and 6, but it may just be stupidity.

    Clell BiggsClell BiggsMese fa
  • Something I'll never be able to get into but driving and control is what I got a nack for be it in my srx, focus, dart or town and country I hit my mark lol

    Kristopher BrockKristopher BrockMese fa
  • I heard tanner faust is a bit of a butthole

    Casey EdwardsCasey EdwardsMese fa
  • 02:14 * Circus circa 1820?

    badad0166badad0166Mese fa
  • Do more vids like this but as a rally driver or car designer

    Ej ShumateEj ShumateMese fa
  • “no connections” but imma talk to tanner foust... okay

    Jake SchorrJake SchorrMese fa
  • I could and have listened to Tanner for over a decade now. Almost stalker level, just without the binoculars in bushes outside his home... just everywhere else

    Ryan SealeyRyan SealeyMese fa
  • My father used to be a rally racer he can drift pretty much anything

    XRAYAN MHXXRAYAN MHXMese fa
  • At 4:30 to 4:34 I’ve watched all of those films!

    GrizzlyBMX bike14GrizzlyBMX bike14Mese fa
  • umm so like is anyone gunna tell nolan about the black thing on his tooth

    Faiyaz.N. HoqueFaiyaz.N. HoqueMese fa
  • Are we not gonna talk about whats in Nolan's teeth?? Oh... Okay i’ll mind my business..

    Izaiah BowieIzaiah BowieMese fa
  • I would like to see the story of stunt drivers, how they started and the car modification that they made back in the day

    Lolo -Lolo -Mese fa
  • I was about to say....

    Matt DavidMatt DavidMese fa
  • 6:09 fun that Tanner Foust say that when he has the reputation of being a rude self centric asshole lmao

    HenrikHenrikMese fa
  • Outro song name?

    Veselin ZdravchevVeselin ZdravchevMese fa
  • Damn Nolan you losing weight big guy?

    ColemanacColemanacMese fa
  • Donut guys are doing overtime for posting videos everyday

    THE WeekndTHE WeekndMese fa
  • Wonder if Tanner Foust still has that restomod GTO he commissioned from West Coast Customs. Still one of my favorite cars. Old looks on the outside, all new tech inside and under the hood.

    BPBomberBPBomberMese fa
  • Tanner is one of my favorite pro-drivers. Be it, Rallycross, stunt driving, or desert racing, he is good at everything

    Victor HugoVictor HugoMese fa
  • Me before seeing the comment section: Wow, what a great video! Me after seeing the comment section: haha nolan black spot on the teeth big funneh haha

    Spectacular SpaghettiSpectacular SpaghettiMese fa
  • Please make a video ..of what it takes to get in rally racing..or drifting

    ABHIN KRISHNA A PABHIN KRISHNA A PMese fa
  • Step 1. Be American. Step 2. See above.

    AUDOIN XR6AUDOIN XR6Mese fa
  • Dude! What's with those dislike? Huh?

    aljohn bonaaljohn bonaMese fa
  • Jake, you forgot to mention that tanner is a co-host of Topgear USA

    Ogo's ShowroomOgo's ShowroomMese fa
  • I have my sag card and have done precision driving on multiple sets and it’s still a mega longshot

    Bagel BytezBagel BytezMese fa
  • Top gear USA babyyyy

    The Capri lifeThe Capri lifeMese fa
  • day 96 of asking james to do an up to speed on the suzuki alto

    Agha Muzammil 665Agha Muzammil 665Mese fa
  • did u went to gym??

    Oppa OneOppa OneMese fa
  • Deftones, bro, Deftones

    Buck CBuck CMese fa
    • Amen to that

      Dan BrockettDan BrockettMese fa
  • Lol clickbaited...

    TheTyisAwesomeTheTyisAwesomeMese fa
  • It's funny that Tanner Foust is talking about how you have to get along with everybody when everybody who works with him hates him especially from the Top Gear US era even though everybody loved working with Rutledge and the Adam.

    Sure Why notSure Why notMese fa
  • Tanner is a show off Dousche who wants it all and shows off with nobody watching him. Saw an episode about top hear and all he was did was biych about the car he had to drive. Nobody likes him

    Matthew PettitMatthew PettitMese fa
  • i heard that cheeky StarFox "Hiyaa" in there at 2:19

    Skyler BrownSkyler BrownMese fa
  • I'm not a fan of faust, but I really love his honesty here.

    Sean DavidsonSean DavidsonMese fa
  • I hope people have seen the video showing what Tanner is really like.

    Pliant Impala785Pliant Impala785Mese fa
  • Day 29 asking for a up to speed on the 2021 ram 1500 trx

    Nattan leszczNattan leszczMese fa
  • Nolan what's the name of your trainer

    Joe AbdoJoe AbdoMese fa
  • their is something in his teeth

    SandraSandraMese fa
  • Why there’s dislike ????

    Marc-antoine GosselinMarc-antoine GosselinMese fa
  • Anyone gonna tell him he's got something in his teeth? No?

    henry29992henry29992Mese fa
  • When is up to speed coming back? I need one done or the Pontiac Grand Am

    Queen Elizabeth IIQueen Elizabeth IIMese fa
  • bruh that Toyota camrey drift has been done a millon times... in saudi arabia

    Human The humanHuman The humanMese fa
  • those hyundai videos are awesome

    JAR DJAR DMese fa
  • Nolan, you have something in your teeth! How come nobody told you??!!?

    David AngleDavid AngleMese fa
  • Good behaviour Able to get pressurised Always learn something new

    Shubham KhannaShubham KhannaMese fa
  • tanner is a pro and he was in top gear

    2024: Martin Montoya Quispe2024: Martin Montoya QuispeMese fa
  • Ive been tricked! These are just tips on how to be good at any job!

    majumajuMese fa
  • How? Just watch OUT OF SHADOWS documentary ...

    Taj JacobsTaj JacobsMese fa
  • Unrelated: Rather than regular Turbos, any don't cars have: An electric supercharger. And an alternator on the exhaust manifold. A Supercap/Battery storage unit in between them. The Super runs off the stotage unit first, car electrics second and car battery third So, you have no turbo lag and most of the power for the 'charger comes from the exhaust energy, just like a regular turbo. It just seems so obvious.

    James NeaveJames NeaveMese fa
  • Dammit you have to be likeable

    Theodor SonforsTheodor SonforsMese fa
  • Living the dream PS: Nolan, we all have been at the spinach party. Don´t worry.

    Ruby GoldRuby GoldMese fa
  • Hollywood needs to go 100% cgi already so they can stop destroying cars for the amusement of couch warmers.

    ThedustypolebarnThedustypolebarnMese fa
  • Cool

    Black CatBlack CatMese fa
  • How to be an F1 driver?

    Ethan TrichiloEthan TrichiloMese fa
  • That deftones flag though 🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽🤘🏽

    Chanel ReyesChanel ReyesMese fa
    • @Chanel Reyes Amen to that, thanks dude! Means thew world

      Dan BrockettDan BrockettMese fa
    • Dan Brockett Deftones for life homie haha awesome vids Dan love all your stuff bro

      Chanel ReyesChanel ReyesMese fa
    • Woooooooooooo

      Dan BrockettDan BrockettMese fa
  • For the people who think they will never have the skills. “Sucking at something, is the first step to being sorta good at something.” -Jake adventure time I suck at a lot things

    Michael schmitterMichael schmitterMese fa
  • Gee what a surprise. Nepotism all the way down. Your "hope" is extreme dumb luck? Are you serious?

    Game in a JarGame in a JarMese fa
    • @Game in a Jar yep, im the one that they interviewed about it

      Dan BrockettDan BrockettMese fa
    • @Dan Brockett Did you miss the part about "extreme dumb luck"?

      Game in a JarGame in a JarMese fa
    • I have 0 relatives in the industry, aka living proof.

      Dan BrockettDan BrockettMese fa
  • donut should do a vid with yammie noob and do motorcycles vs cars

    Ethan RacineEthan RacineMese fa
  • Film Actors Guild

    James AndersonJames AndersonMese fa
  • yeah, it all sounds great. until you realize you are just a paid crash test dummy. lol

    tim haugertim haugerMese fa
  • 2:19 anyone catch the Fox McCloud "hiyaaahhhh" from super smash bros lol

    jdm603jakejdm603jakeMese fa
  • Wow, you know you’ve hit the big timed you can get a pretentious souchbag like Tanner Foust on your show. 🤣😂

    Zil CoZil CoMese fa
  • I miss Bart

    Billy BBilly BMese fa
ITworlds